Heroes of the Storm Forums

Dutch/Nederlandse groep zoekt ACTIEVE spelers

Please review our General Rules & Guidelines before posting or commenting anywhere on HeroesFire.
Quote | PM | +Rep by Artiester » February 4, 2016 1:02pm | Report
[This thread will be written in dutch since we are a Dutch community looking for new members to expand our roster and hopefully increase the amount of teamplay and possibility to play team league at different levels]

Goededag,

Mijn naam in Heroes of the Storm is Cybersoul en ik maak deze thread aan voor onze community The Dutch Nightwatch die op zoek is naar meer spelers!

Onze community

"The Dutch Nightwatch" is opgericht in het voorjaar van 2015. We zijn een Nederlands/Belgische community die is opgericht door een aantal spelers die zich voornamelijk via Heroes of the Storm kennen en later aangevuld door andere spelers die we ontmoeten in game ofwel via forumposts bij ons terecht zijn gekomen. Als gevolg van met name de zomerperiode zijn er hoop spelers aan het begin van de zomer inactief geworden en zijn er nog maar een aantal spelers overgebleven. Wij willen er toch weer nieuw leven in blazen en hopelijk het algehele niveau en activiteit naar een hoger plan tillen.

Doelen van TDN

Het doel is om samen te gamen, dit kan zijn in een Quick Match ofwel Hero League ofwel Team League. Bij genoeg leden zouden we zelfs onderling potjes kunnen spelen in Custom Games. Maar bovenal is het natuurlijk belangrijk om een leuke tijd samen te hebben en toffe games te spelen! Wij zoeken dan ook spelers om ons te versterken zodat wij vaker Team League kunnen spelen en hierin te kunnen groeien en op elkaar in te spelen. Wij als groep hebben het er wel eens over gehad om mee te doen aan een Enter the Storm toernooi, maar hiervoor is er nog een hoop te doen.

Wat zoekt TDN in nieuwe spelers?

Wij, de community TDN zijn op zoek naar nieuwe spelers van diverse niveaus. Wij willen graag wat meer Team League spelen en hebben hiervoor simpelweg meer actieve spelers nodig. Wij hebben geen vaste speelavonden, maar er wordt op door-de-weekse-avonden door meer members gespeeld dan in het weekend. We hebben een eigen teamspeakserver en het is een kwestie van inloggen en een groep vormen.

Wij zoeken spelers van diverse niveaus, omdat net zoals binnen iedere community ook bij ons diverse niveaus aanwezig zijn. En als er een te groot verschil is binnen een groep van 5 spelers heeft dat vaak een negatief effect op het MMR gemiddelde voor Team League en de uiteindelijk ervaring en games als gevolg. Dus wij zoeken meer Nederlanders en Belgen om gezellig met ons andere teams in de Nexus een goede partij te geven!

Hiervoor zoeken wij spelers met ervaring. Ofwel in Heroes of the Storm of in ander MOBAs. Dus geen echte beginners maar spelers die wel al game inzicht hebben. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat mensen tegen kritiek kunnen, en leren van hun fouten zodra hier op gewezen wordt door andere spelers. Ook kijken wij regelmatig Team League Games terug om zelfkritisch te zijn en onszelf te verbeteren. Dit is een belangrijk aspect voor alle spelers en dus ook belangrijk voor ons dat je hiervoor in bent.

Hoe kom ik in contact met TDN, want ik ben wel geintresseerd maar heb nog vragen?

Je kunt een van de leden binnen onze community aanspreken. Voeg ons toe op battlenet Cybersoul#2614 , Artiester#2837, Cliffor#2288 of MvEvil#2590. We zullen je graag even te woord staan en vragen van je beantwoorden ofwel ingame, ofwel op teamspeak.

Ik heb geen vragen, Ik wil gewoon joinen, hoe doe ik dat?

Je kunt ons joinen door een account te maken op onze website en jezelf hier even voor te stellen aan de andere members! Onze website is: http://dutchnightwatch.shivtr.com/ Vervolgens kun je op Teamspeak inloggen en zal een van eerder genoemde leden je op teamspeak rechten geven zodat je in de channels kunt en je lekker kunt mengen met de andere spelers binnen onze community.

Hopelijk tot ziens in de Nexus en binnen onze community!

Groeten! Artiester, names The Dutch Nightwatch

Awards Showcase
Show more awards
Artiester
Notable (1)
Posts: 15

Quick Reply

Please log in or sign up to post!

HeroesFire is the place to find the perfect build guide to take your game to the next level. Learn how to play a new hero, or fine tune your favorite HotS hero’s build and strategy.

Copyright © 2019 HeroesFire | All Rights Reserved