Heroes of the Storm Forums

Søger danske folk til team league1

Please review our General Rules & Guidelines before posting or commenting anywhere on HeroesFire.
Quote | PM | +Rep by Morrodin » July 22, 2015 2:36am | Report
Så folkens jeg vil til at lave et team league hold, Så jeg søger derfor nogle seriøse og de****rede rank 1 spillere. Hvor vi vil gå efter at komme i rank 1 inden sæsonen ****ter. Der er selvfølgelig nogle krav.

- Du skal være over 18
- Du skal være indehaver af en mic, samt skype.
- Du skal have en god form for knowledge og skal kunne spille en del champs
- Du skal self. være rank 1.
- Du skal kunne spille omkring 3 gange i ugen.
- Ingen rage.
- Skal kunne tåle samt give konstruktiv kritik.

Er det noget du er interesseret i så skriv et svar med følgende ting. Hvilken rolle du mainer, lidt om dig selv, din moba erfaring samt et link til din hotslogs. Jeg vil inden for de nærmeste dage udvælge folk fra de henvendelser jeg får.

Her er et link til min egen.
https://www.hotslogs.com/Player/Profile?PlayerID=2298912

Håber jeg hører fra jer god dag folks!

Morrodin
Posts: 2
Quote | PM | +Rep by Dinglemand » July 22, 2015 9:00am | Report
Navn: dinglemand
Spiller for det meste assassin, men kan også finde på at spille healer/tank.
Min champion pool er ikke så stor endnu, da jeg er kommet i rank 1 på et par dage.
Er 19 år og er igang med et sabbat år hvilket betyder jeg har tid, jeg har ikke noget arbejde men når jeg får kan jeg planlægge arbejdsdage efter skemaet.
Min moba erfaring... Jeg har spillet wow i mine tidligere dage og har sprunget til og fra. Jeg er i Diamond league i lol og har været det siden season 4, men har her på det seneste spillet hots mere end andet. Jeg har før været i et diamond hold i lol før så kan tåle kritik og har self alt udstyrret.
https://www.hotslogs.com/Player/Profile?PlayerID=2298912

Dinglemand
Posts: 1
Quote | PM | +Rep by Morrodin » July 23, 2015 2:55am | Report
Har sendt en pm til dig dinglemand :)

Morrodin
Posts: 2

Quick Reply

Please log in or sign up to post!

HeroesFire is the place to find the perfect build guide to take your game to the next level. Learn how to play a new hero, or fine tune your favorite HotS hero’s build and strategy.

Copyright © 2019 HeroesFire | All Rights Reserved